Alkmaar – Als een toeristisch ondernemer deze zomer geen succes heeft gehad, dat zegt dat ook iets over zijn ondernemerschap. Ondertussen bouwen we verder aan de kwaliteit van het toeristisch product. Dit jaar is het Sloepennetwerk geopend, arrangementen worden ontwikkeld en we zijn hard bezig met de voorbereidingen van het jaar van de Gouden Eeuw 2019.
‘Een goed product verkoopt zichzelf’ is de uitdrukking. Dat hebben we in Noord-Holland Noord te lang gedacht. Gelukkig investeert de regio inmiddels met het merk Holland boven Amsterdam steeds meer in goede campagnes. En dat levert mooie resultaten op. Holland boven Amsterdam wordt steeds beter gevonden. En dat is ook logisch want Holland boven Amsterdam heeft het beste wat Holland te bieden heeft. De dijken, polders, dorpen en steden en de rijke natuur geven het gebied kleur. En uiteraard lenen de prachtige stranden en kusten van de Noordzee- en het IJsselmeer zich prima voor sportieve activiteiten of een dagje zon.
Wat we nog te weinig in de markt zetten is dat de regio veel te bieden heeft als het gaat om groepsarrangementen en accommodaties voor het geven van trainingen en seminars. Op de meest fraaie locaties zijn de leukste locaties en gastvrije ondernemers te vinden. Hoog tijd dat we nu ook deze markt ontsluiten. Op 30 oktober lanceerden we daarom een specifieke website voor deze doelgroepen: www.meetingsbovenamsterdam.com. Daar maken we duidelijk dat Holland boven Amsterdam dichtbij de hectiek van Amsterdam ligt, maar een veel rustiger en ontspannen karakter heeft. We hebben ruimte, de mensen zijn vriendelijk en gastvrij, servicegericht, professioneel én ze spreken hun talen.
Bezoek de website en kijk of jouw gasten ook in deze prachtige regio gefaciliteerd kunnen worden.
Thijs Pennink
https://youtu.be/37rfapdlGTs
Film van de lancering van de Mice & Travel Trade campagne