College: “Pak je kans: blijf relevant in het ChatGPT-tijdperk!”
13 juni, Data Science Alkmaar College in samenwerking met Rabobank en EDIH Digital Hub Noordwest
Data Science Alkmaar College in samenwerking met Rabobank en EDIH Digital Hub Noordwest
Kunstmatige intelligentie houdt ondernemend Nederland behoorlijk bezig. Bedrijven ontdekken volop mogelijkheden voor innovatieve, datagedreven producten en diensten. Ook is er een nieuw speelveld ontstaan. Niet alleen grote techbedrijven, maar ook startups en spelers uit andere sectoren kunnen met slim gebruik van data en AI het businessmodel uitdagen. Hoe blijft een bedrijf relevant in een wereld waar ChatGPT steeds belangrijker wordt? Welke kansen kunnen worden gegrepen?
Laat u inspireren door keynotes van Niels Snoep (Rabobank) en Frans Feldberg (Data Science Alkmaar/Hoogleraar VU). Aangevuld met ervaringen van MKB-ondernemers worden antwoorden gegeven op vragen als: Wat is AI/ChatGPT precies? Hoe zetten andere bedrijven dit in? Wat kan het een onderneming bieden? Waar kan men beginnen? Kortom: hoe kan men goed voorbereid zijn om de kansen van AI te grijpen.
Het evenement is voor het MKB en de businesspartners. Deelname gaat op volgorde van aanmelding.
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie.
Werkelijk elke ondernemer is ernaar op zoek: de formule om zijn bedrijf echt te laten groeien. Niet de gebruikelijke procentjes per jaar, maar exponentieel.
Doorgroeien met je bedrijf naar hoog niveau - Kiezen voor de beste klanten tegen de beste prijzen. Heel goed verdienen in minimale tijd. Werken onder je eigen voorwaarden vanuit rust en kwaliteit. Bouw in 7 stappen jouw eigen high end groeistrategie.