Vakbeurs

Verduurzaming en klantenbinding op Car Wash Show Europe

Vakbeurs voor carwashbranche brengt vakgenoten samen

Verduurzaming en klantenbinding op Car Wash Show Europe

Foto: Car Wash Show Europe

Amsterdam,
Voor veel autobedrijven is hun carwash een belangrijke bron van extra inkomsten. Op de Car Wash Show Europe, op 21 en 22 september in Amsterdam, staan de belangrijkste ontwikkelingen in de carwashbranche centraal. Denk aan de verplichte verduurzaming. Hoe kunnen autobedrijven dit aanpakken? Hoe wordt de klantenbinding groter en hoe kunnen medewerkers enthousiast en gemotiveerd blijven? Ook personeelstekort is een uitdaging in de carwashbranche. 

Car Wash Show Europe,

Vakgenoten kunnen hieromtrent heel wat informatie met elkaar delen. Dat kunnen ze doen op 21 en 22 september tijdens Car Wash Show Europe in Amsterdam. Centrale onderwerpen op deze dag zijn duurzaamheid, marketing en updates vanuit de markt. Sprekers waaronder Alicia Cruzado (Repsol), Mack Ewing (Turtle Wax Pro), Reggy Cox (Ma-Fra) en Anne Mauler (Soapy Joe’s Car Wash) hebben het elk over een van deze centrale onderwerpen.

Extra

Naast een kennisprogramma, kunnen ondernemers de beursvloer verkennen waarop 80+ nationale en internationale exposanten hun producten en services presenteren. Er komt ook een Innovation Alley waarin de laatste innovaties gepresenteerd worden en ondernemers kunnen deelnemen aan Car Wash Tours naar drie vooruitstrevende carwash bedrijven in Nederland. Daarnaast zijn er ook netwerkmomenten voorzien zoals ontbijtsessies, borrels en een diner. Ondernemers kunnen zich aanmelden via de website.

Vorig bericht Medemblik zoekt naar meest duurzame ondernemers 2023
Volgend artikel Slimme mobiliteit bij verkeersoperatie Formule 1 Zandvoort

Nu op WijNoordHolland