Nieuws

Royal FloraHolland wint KAIZEN™ Award Nederland

Royal FloraHolland ontving de KAIZEN Award Nederland uit handen van John Verhees, managing partner van het Kaizen Instituut Nederland.


Ook Heineken, ASML, Centraal Bureau voor de Statistiek en de Rabobank waren genomineerd. Royal FloraHolland heeft de prijs ontvangen voor haar gestructureerde aanpak en de resultaten in het verbeteren van de dagelijkse dienstverlening.

Yme Pasma (COO):
“Deze prijs is een bekroning op het werk van iedereen binnen Operations, BTO en Samen Verbeteren. Ik ben echt heel trots op wat er is bereikt door met elkaar aan de juiste dingen te werken en daarmee de dienstverlening voor kweker en klant te verbeteren. De Kaizen Award is een stimulans om daarmee door te gaan.”

Verbeteren Dagelijkse Dienstverlening

In een audit door het Kaizen Instituut is onderzocht hoe Royal FloraHolland het Verbeteren van de Dagelijkse Dienstverlening (VDD) heeft aangepakt en tot welke resultaten dat heeft geleid. Uiteindelijk heeft een onafhankelijke jury de winnaar bepaald. Medewerkers van Logistiek hebben samen met de black belts van T&CI laten zien hoe we de vele verbeteringen hebben aangepakt en hoe we die borgen.

Joachim Berkenbosch (manager Transformation & Continuous Improvement):
“De investering van Royal FloraHolland in Samen Verbeteren heeft zich uitbetaald in de samenwerking met Operations op VDD, een prachtig resultaat door een mooie combinatie van energie en daadkracht van de werkvloer en de methodes en analyses van de Samen Verbeteren experts. We stoppen hier niet want we zitten al weer vol in nieuwe projecten die gaan leiden tot verdere verbeteringen.”

Vorig bericht Creatieven in Amsterdam kunnen vanaf nu terecht bij sQuare
Volgend artikel ING: Nieuwe Zijderoute concurrent voor Schiphol

Nu op WijNoordHolland