Nieuws

HEMA kiest voor Alfred International als strategische marcom partner

Alfred houdt van reclame en maken sinds 2007 reclame om van te houden.


Amsterdam
Na een pitchproces van enkele maanden is de keuze voor een nieuwe strategische marcom partner voor HEMA op Alfred International gevallen. Alfred gaat per direct aan het werk voor HEMA op basis van het gepresenteerde pitch concept.

Rutger Anema, Head of marketing communication HEMA
“HEMA is begonnen aan een nieuwe fase in haar bestaan waarbij we HEMA nationaal en internationaal als merk weer stevig willen neerzetten.”

“De strategische samenwerking met Alfred is hierbij een belangrijke stap.â€

Na een uitvoerig pitchproces, begeleid door Fred Moolhuijsen van B&BA, is de keuze voor Alfred gemaakt. Sanne Tolsma, Client Service Director bij Alfred: “Het DNA van HEMA en Alfred sluit heel goed op elkaar aan. Vanaf de eerste sessie was er een enorm goede energie tussen beide teams. Daarnaast ligt er een prachtig campagnevoorstel. Wij geloven dat we op basis hiervan samen met HEMA verschil voor het merk en de business kunnen maken.â€

Ferry Buitenhuis, Manager marketing campagnes: “Alfred heeft ons een geweldig campagne-idee gegeven hoe we onze merkpropositie de komende jaren kunnen communiceren. We kijken er naar uit om dit gezamenlijk vorm te geven!â€

Vanaf het najaar zal de nieuwe aanpak in media en middelen zichtbaar worden.

Vorig bericht Ecorus en Kennemer Wonen zetten versnelling in met zonnepanelen
Volgend artikel Nieuw GLS-depot Amsterdam in aanbouw

Nu op WijNoordHolland