Samenwerking

Payhawk kiest tennisprof Grigor Dimitrov als merkambassadeur

Payhawk en Grigor Dimitrov slaan handen ineen met voordelen voor fans en klanten

Payhawk kiest tennisprof Grigor Dimitrov als merkambassadeur

Foto: Payhawk, Grigor Dimitrov en Hristo Borisov

Amsterdam,
Payhawk, de wereldwijde oplossing voor uitgavenbeheer, heeft ATP top-10 speler Grigor Dimitrov aangekondigd als merkambassadeur van het bedrijf. De samenwerking is een belangrijke mijlpaal en accentueert waar beide partijen voor staan: een excellente dienstverlening en inzet voor community-initiatieven. 

Zichtbaarheid versterken

Met dit partnerschap wil Payhawk zijn zichtbaarheid in de tech-, startup, en sport- community versterken. Ook zet dit de bestaande community-activiteiten van Payhawk opnieuw in de schijnwerpers, zoals donaties, technische opleidingen en mentorschap, maar ook sponsoring van tennis- en andere sportevenementen voor het goede doel.

Synergie

Hristo Borisov, CEO en Co-founder van Payhawk zegt: “Ik kan me geen betere atleet bedenken die de visie en ambitie van Payhawk deelt. De synergie tussen Grigor en Payhawk is onmiskenbaar. Grigor is de succesvolste Bulgaarse tennisspeler en wij zijn Bulgarije’s eerste unicornbedrijf. Grigor is als individu zeer succesvol en competitief, maar ook bescheiden, meelevend en professioneel. Hiermee belichaamt hij unieke waarden die we koesteren in onze teams die dagelijks samenwerken aan onze innovatieve en cutting-edge producten. Met deze samenwerking versterkt Payhawk zijn wereldwijde ambitie en we zullen Grigor alle support bieden die hij nodig heeft om over de hele wereld op topniveau te presteren.”

Dimitrov’s reactie

Grigor Dimitrov, toptien ATP-tennisspeler zegt: “Ik ben vereerd om samen te werken met een bedrijf dat dezelfde visie, passie voor succes en ambitie heeft om een verschil te maken in de community als ikzelf. Sport is een geweldige manier om mensen te verbinden, en ik kijk er dan ook naar uit om Payhawk te steunen met de visie en kansen die ze willen creëren voor de techscene.”

Exclusieve voordelen voor fans en klanten

Als onderdeel van de sponsordeal zal het Payhawk-logo zichtbaar zijn op de tenniskleding van Grigor. Bovendien zal hij deelnemen aan verschillende CFO-gerelateerde evenementen naast zijn ATP- en ITF-activiteiten. Hierdoor krijgen fans de mogelijkheid om de tennisser beter te leren kennen. Payhawk-klanten kunnen binnenkort exclusieve gesigneerde merchandising verwachten, waaronder t-shirts, posters, foto’s, kaartjes voor tenniswedstrijden en uitnodigingen voor exclusieve ‘meet & greets’.

Vorig bericht RoVe Autoservice wordt Autovakmeester RoVe
Volgend artikel 14 faillissementen in week 16 in Noord-Holland

Bestel nu de beste boeken over Ondernemerschap!

Via onze partner managementboek.nl

Nu op WijNoordHolland