Amsterdam,
Payhawk introduceert voor klanten een ‘3-way matching’ inkoopordersysteem. Hiermee kunnen bedrijven hun inkoopproces automatiseren en de efficiëntie en controle van zakelijke aankopen verder vergroten.
Nieuw systeem
Payhawk, de wereldwijde oplossing voor uitgavenbeheer, introduceert een nieuw systeem voor inkooporders. Deze ‘3-way matching’ vereenvoudigt de inkoopactiviteiten en integreert inkoopaanvragen, goedkeuringen, het aanmaken van inkooporders, en betalingen automatisch via één platform.
3-way matching
De ’three way’ verwijst naar de registratie van drie belangrijke momenten: de bestelling, de levering en de factuur. Daardoor is na ontvangst van de factuur de controle of de factuur overeenkomt met de bestelling niet meer nodig. Dit bespaart tijd en voorkomt fouten en onnodige kosten. Traditionele inkoopprocessen zijn vaak omslachtig doordat gegevens handmatig moeten worden ingevoerd, documentatie gefragmenteerd is en meerdere tools binnen hetzelfde proces gebruikt worden. Deze inefficiënties vertragen de groei en leiden tot hogere operationele kosten.
Visie om financiële transacties te vereenvoudigen
Chris van Dongen, commercieel directeur Benelux bij Payhawk: “Bij Payhawk is het altijd onze visie geweest om financiële transacties voor bedrijven te vereenvoudigen en te stroomlijnen. Met de introductie van onze Procure-to-Pay oplossing zetten we een belangrijke stap in het verwezenlijken van deze visie. We geven bedrijven de tools die ze nodig hebben om hun uitgaven effectiever te beheren, fouten te verminderen en kostbare tijd te besparen.”
‘Meer dan alleen een nieuwe functie’
Aanvullend geeft Hristo Borisov, CEO van Payhawk aan: “Het is meer dan alleen een nieuwe functie. Het is een bewijs van onze toewijding aan het verder ontwikkelen van de toekomst van uitgavenbeheer.” Meer informatie over Payhawk’s Procure-to-pay proces is te vinden op de website van Payhawk.
Bestel nu de beste boeken over Ondernemerschap!
Via onze partner managementboek.nl