Management

Triple en code d’azur Groep benoemt Rianne Meijerman tot CCO

Nieuwe Chief Commercial Officer start 1 augustus 2024

Triple en code d'azur Groep benoemt Rianne Meijerman tot CCO

Foto: Triple en code d’azur, Nik Nieuwenhuijs, Rianne Meijerman, Schalk Stalman

Amsterdam,
De internationale bureaugroep Triple en code d’azur kondigt de benoeming aan van Rianne Meijerman als Chief Commercial Officer, met ingang van 1 augustus 2024. In deze nieuw gecreëerde rol zal Meijerman de commerciële strategie van de groep leiden over de kernservices: Brand, Experience, Data en Technology.

Verantwoordelijkheden

Meijerman zal toezien op de commerciële operatie van de groep, de strategische klantrelaties, internationale groei en de doorontwikkeling van het service portfolio. Daarnaast zal zij de wereldwijde marketingstrategie van de groep overzien.

Strategische benoeming

“De benoeming van Rianne Meijerman onderstreept onze toewijding om de essentiële partner te zijn voor klanten die navigeren door merktransformaties of geheel nieuwe merkervaringen willen creëren, met een toekomstbestendig technologisch landschap als cruciale drijvende kracht,” aldus Schalk Stalman, CEO van de Triple en code d’azur Groep.

Nieuwe CCO brengt leiderschap en innovatie

“Rianne’s hands-on leiderschap en ervaring in het realiseren van business impact door innovatieve digitale merkervaringen te integreren in de kernactiviteiten van de organisatie maken haar de ideale partner om onze klantrelaties verder te ontwikkelen en uit te breiden.”

‘Meer waarde creëren voor klanten’

Rianne Meijerman: “Ik kijk ernaar uit om meer waarde te creëren voor onze klanten wereldwijd. In de huidige technologie gedomineerde wereld moeten merken continu evalueren en herzien hoe ze contact maken met hun publiek. Ik ben ervan overtuigd dat een sterke en flexibele technologische infrastructuur, die merken in staat stelt efficiënt in te spelen op nieuwe trends, een must-have is. Onze unieke mix van geavanceerde technologie en creatieve expertise stelt onze klanten in staat hun merkervaringen toekomstbestendig te maken.”

Ervaring

Voorafgaand aan haar komst bij Triple en code d’azur Groep was Meijerman werkzaam als Business Leader en Chief Marketing Officer in de retail en consumentengoederen voor respectievelijk A.S. Watson en Royal Philips. Ze richtte ook haar eigen bedrijf op, waarmee ze diverse technologie-startups en scale-ups ondersteunde bij hun internationale expansiestrategie en uitvoering.

Vorig bericht Ondertekening intentieovereenkomst Wognum Noord
Volgend artikel 25 faillissementen in Noord-Holland afgelopen week

Bestel nu de beste boeken over Ondernemerschap!

Via onze partner managementboek.nl

Nu op WijNoordHolland