Horeca

Dunkin introduceert twee wereldprimeurs op Horecava

Dunkin' lanceert slimme verkoopoplossing ‘De World of Dunkin’ 

Dunkin

Dunkin’ presenteert samen met Selecta, Alpro en Monin ‘De World of Dunkin’, een slimme verkoopoplossing met koffie, ijsdranken, Dunkin’ Donuts, merchandise en meer Dunkin’-artikelen. Deze lancering markeert een nieuwe stap in het vergroten van de aandelenmarkt van Dunkin’ in de BeNeLux. De primeur van ‘De World of Dunkin’ werd gepresenteerd op de eerste dag van de Horecava. De eerste set van deze units zal worden geplaatst bij Hotel Gorinchem van Van der Valk International, de belangrijkste belanghebbende in Dunkin’.

De mijlpaal

CEO van de Dunkin’ Groep, Roberto Fava, is zeer trots op deze mijlpaal na een ruim twee jaar samenwerking tussen Selecta, Inspire Brands en Dunkin’ Nederland & België. De units zullen worden geplaatst op stations, vliegvelden, bioscopen, tankstations, supermarkten, hotels, vakantieparken, pretparken, evenementenlocaties, beurslocaties en meer.

Horecava

Dunkin’ zal tijdens Horecava ook een nieuwe wereldprimeur bekend maken: een volledige lijn van glutenvrije producten bestaand ​​uit donuts in vier verschillende smaken, zoals Cookie, Speculoos en Nutella Swirl. Daarnaast zal de “Bronut” worden gepresenteerd, een glutenvrije brownie in de vorm van een donut verkrijgbaar in twee variaties. Verder zijn er drie glutenvrije Dunkin’ American Cookies. Deze nieuwe variaties zijn vanaf 9 februari 2024 verkrijgbaar in de vestigingen van Dunkin door heel de BeNeLux. Vanaf 15 januari is het mogelijk om deze artikelen te bestellen via de website van Dunkin’ NL of Dunkin BE.

Vorig bericht Leimuiderbrug gesloten voor scheepvaart tijdens spits
Volgend artikel Bij gebruik AI wordt 72% vaker uitgenodigd voor sollicitatiegesprek

Nu op WijNoordHolland