Amsterdam,
Anne-Wies Bouritius is per 1 september gestart als nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie worstmakers. Brandt & Levie haalde eerder dit jaar groeikapitaal op om te kunnen investeren in het team, distributie en productontwikkeling en zo een nog grotere bijdrage te leveren aan de voedseltransitie.
Brede commerciële ervaring
De huidige vleesconsumptie is niet duurzaam en Brandt & Levie wil meer mensen meekrijgen in de missie om minder en beter vlees te eten. Om deze ambitie kracht bij te zetten trokken de worstmakers eerder dit jaar Koen Regout aan als nieuwe CEO. Anne-Wies Bouritius neemt ervaring mee als marketeer in zowel Nederlandse als internationale organisaties. Hierbij droeg zij verantwoordelijkheid voor zowel lokale merken (Verkade en Douwe Egberts) als internationale power brands (Senseo, McVitie’s en Godiva). Naast marketingrollen heeft zij ook ervaring op salesgebied als National Accountmanager voor Albert Heijn.
Koen Regout over de komst van Bouritius: “Ik ben ontzettend blij dat Anne-Wies zich bij ons team aansluit. Met haar brede commerciële ervaring in marketing en sales heeft zij het uitgewezen profiel om Brandt & Levie te versterken in onze strijd tegen de eenheidsworst.”
Bouritius: “Brandt & Levie is de afgelopen jaren uitgegroeid tot ontzettend sterk merk, met de hoogste culinaire en duurzame standaarden. Ik ben enorm trots mee te mogen bouwen aan dit love brand dat een voorbeeld stelt voor hoe de vleesindustrie anders en beter kan. Er zijn volop groeikansen om Brandt & Levie naar een volgend niveau te brengen. Zo kijk ik ernaar uit om me de komende tijd bezig te houden met de lancering van de allerlekkerste plantaardige worsten en ook zal ik me vol inzetten voor de zichtbaarheid en bredere verkrijgbaarheid van dit prachtige merk.”
Bestel nu de beste boeken over Ondernemerschap!
Via onze partner managementboek.nl