Overname

Deloitte neemt marketingbureau CloseContact over

Deloitte neemt marketingbureau CloseContact over

Deloitte neemt marketingbureau CloseContact over

Op de foto: Jeroen van den Nieuwenhof, Partner Deloitte Digital, Offering Lead Marketing & Commerce (links) – Hans Meijer, CEO van CloseContact (rechts)

Op 1 maart nam Deloitte het Nederlandse marketingbureau CloseContact over. CloseContact is nu ‘Deloitte Business’ en richt zich op datagedreven communicatie en marketing automation, vooral in Salesforce Marketing Cloud (SFMC). De overname versterkt Deloitte’s SFMC-praktijk en breidt zijn dienstverlening uit naar end-to-end marketingactiviteiten voor klanten.

CloseContact is een partner van Salesforce Marketing Cloud in Nederland voor gebruik en implementatie en bedient vooraanstaande bedrijven in verschillende sectoren. Het marketingbureau realiseert succesvolle communicatiecampagnes voor klanten, ontwikkelt strategieën, implementeert marketingcampagnes op het SFMC-platform en past data science toe voor marketingdoeleinden.

Hans Meijer, eigenaar en CEO van CloseContact, treedt toe tot Deloitte Consulting als Partner en zal leidinggeven aan het Marketing & Commerce Operate team. “Door onderdeel te worden van Deloitte kunnen we onze competenties en capaciteiten bundelen.”

Jeroen van den Nieuwenhof: “We zijn erg enthousiast om onze nieuwe collega’s te verwelkomen in onze Marketing en Commerce praktijk en om met onze gezamenlijke klanten in gesprek te gaan over de mogelijkheden die deze integratie biedt. Zo kunnen we onze klanten een nog uitgebreidere marketingservice bieden, variërend van marketingstrategie, merk- en campagnecontentcreatie tot marketing- en commerce platformimplementatie en dagelijkse campagneactiviteiten.”

Vorig bericht Twee nieuwe partners benoemd bij Greenberg Traurig Amsterdam
Volgend artikel Waar in Amsterdam zijn de kantoren het goedkoopst?

Nu op WijNoordHolland