Aanbesteding

Centralpoint wint de aanbesteding van de gemeente Utrecht

Utrecht heeft Europese aanbesteding van circa 4.000 mobiele telefoons gegund aan Centralpoint.


Amstelveen – Het is voor het eerst dat Centralpoint en de gemeente Utrecht met elkaar samenwerken. De totale geraamde contractwaarde bedraagt € 1.621.600,00. Het contract wordt aangegaan voor een periode van twee jaar met de mogelijkheid om twee keer met één jaar te verlengen. Naast de levering van nieuwe mobiele telefoons verzorgt Centralpoint meerdere ondersteunende diensten:

  • De gehele afhandeling van het proces: van bestellen tot gebruiksklaar afleveren.
  • Het verzorgen van service en het beantwoorden van gebruikersvragen.
  • Het verlenen van garantie.
  • Het aanbieden van een gebruiksklaar vervangend toestel binnen vier uur na melding van een storing, defect, indien de melding binnen kantoortijden is gemaakt.
  • Voor een afgekaderde groep van 400 medewerkers wordt de dienstverlening 24 uur per dag aangeboden, 7 dagen per week.

De gemeente Utrecht handelt naar de kernwoorden open, wendbaar, scherp en betrouwbaar. Utrecht groeit. Dat vraagt om nieuwe oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken, waarvoor een brede blik nodig is. Daarom werkt de gemeente samen met de stad, met inwoners, ondernemers en instellingen. Er is veel ruimte voor innovatie, experimenten, vernieuwde ideeën en eigen initiatief. Met ruim 4.000 medewerkers beschikt de gemeente Utrecht over een groot netwerk, zowel op nationaal als internationaal niveau.

Vorig bericht Winkelcentrum Raaks in Haarlem verkocht aan Duits fonds van KGAL
Volgend artikel The Student Hotel Amsterdam City host de Forbes Under 30 Summit Europe

Nu op WijNoordHolland