Amsterdam,
Onder het motto ‘Reizen is een noodzaak, geen luxe’, opent reisplatform Apollo Reizen vandaag officieel haar deuren in Amsterdam. Het reisbureau zal haar ervaring inzetten om in te spelen op de Nederlandse reistrends van 2023.
De reisorganisatie begon als kleine Scandinavische Griekenland-expert en is nu aanbieder rond het Middellandse Zeegebied, met name op het gebied van sportreizen.
Eerste kantoor buiten Scandinavische grenzen in Nederland
Dat Apollo haar eerste kantoor buiten de Scandinavische grenzen in Nederland opent is niet verwonderlijk; er is onder Nederlanders een grote interesse in de focusgebieden van de reisorganisatie. Qua reisgewoonten, trends en persoonlijkheden lijken Nederlanders en Scandinaviërs behoorlijk op elkaar. Beatriz Rivera, woordvoerder Apollo Reizen looft de gemeenschappelijke voorliefde voor de mediterrane zon, cultuur en gastvrijheid. Daarnaast houden zowel Nederlanders als Scandinaviers van sportieve tripjes.
‘Filling the gap’
Ondanks het grote aanbod aan reisorganisaties, is Apollo ervan overtuigd dat haar combinatie van diensten inspeelt op de grote vraag vanuit de Nederlandse markt en daardoor iets extra’s kan bieden. Rivera legt uit: “Wij geloven echt dat reizen een noodzaak is, geen luxe. Daarom doen we ons uiterste best om aan de behoeften en verwachtingen van onze klanten te voldoen. We rekenen bijvoorbeeld geen servicekosten, rekenen bagage mee in onze prijzen en bieden ruime betalingsvoorwaarden – allemaal om het onze reizigers zo gemakkelijk mogelijk te maken de wereld te ontdekken.”
Bestel nu de beste boeken over Ondernemerschap!
Via onze partner managementboek.nl