Nieuws

Omnicom Media Group neemt Mind Work Productions in arm voor management- en talentprogramma’s

Omnicom Media Group heeft Mind Work Productions in de arm genomen om de organisatie verder te brengen met talent- en managementprogramma’s.


Amsterdam – Hiermee werkt de wereldwijde speler in media services aan de verdere versterking van haar positie als interessante werkgever en businesspartner. Ook Mind Work Productions versterkt met deze samenwerking haar positionering in de markt: de organisatie bewijst wederom haar reputatie van impact maker.

Omnicom Media Group

Omnicom Media Group (OMG) is de media services divisie van Omnicom Group inc. (NYSE: OMC), een wereldspeler op het gebied van adverteren, marketing en corporate communicatie die de belangen behartigt van meer dan 5000 klanten in meer dan 100 landen.

Charlotte Goekoop, HR Manager bij Omnicom Media Group: “Wij investeren in talentprogramma’s omdat organisaties beter worden als de individuen die eraan bijdragen groeien. Niet alleen qua kennis, maar vooral ook wat betreft zelfkennis en drijfveren. Daarnaast investeren we in managementprogramma’s. Dat doen we omdat management echt een vak is. Goede managementvaardigheden zijn cruciaal voor organisatiesucces. Een van de belangrijkste skills is verbinding maken. Zonder verbinding geen goede samenwerking en zonder goede samenwerking geen goed resultaat. Het doorslaggevende element van de keuze voor Mind Work Productions zat ‘em in het ‘belevingselement’ van de trainingen die zij organiseren: het podium op met de presentatietraining of het gebruik van spinnen en slangen als het gaat om belemmerende overtuigingen. De ervaring die je hiermee opdoet, zal je altijd bijblijven als je weer in je valkuil schiet.â€

Verandering vergt confrontatie

Johan Veneman, Founder en Change Agent bij Mind Work Productions: “Bijzonder trots zijn wij op Omnicom Media Groep. De organisatie durft zich bloot te stellen aan verandering. Verandering gaat niet zonder slag of stoot; het vergt confrontatie…buiten je grenzen durven gaan. Het vergt lef van organisaties -en bovenal van de mensen binnen die organisaties- om zo ver te gaan. Om zich te durven onderwerpen aan nieuwe ervaringen en confrontaties met zichzelf en met anderen. Omnicom investeert in groei middels een traject van waardevolle impact. Impact op het leven van individuen en -daarmee- impact binnen organisaties. Wij vinden het fantastisch om daaraan bij te mogen dragen.â€

Vorig bericht Investering € 17 miljoen in Waddenregio
Volgend artikel Alkmaarse Hackathon met studenten en IT-bedrijven

Nu op WijNoordHolland