Nominaties GfK Out of Home Formulerapport 2023 zijn bekend
Winnaars worden op 7 november bekendgemaakt
Foto: Gfk
Voor het 8ste jaar heeft Consumer Panel Services GfK de tevredenheid onder gasten van Out of Home formules onderzocht. De winnaars worden op 7 november bekendgemaakt. De verschillende kanshebbers voor de titel “Winnaar van het GfK Formule Rapport Out of Home” binnen hun segment zijn vrijgegeven.
Beoordeling volgens 7 G-model
De gasttevredenheid van bijna 70 Out of Home formules zijn in kaart gebracht. Deze zijn ingedeeld naar 4 segmenten: Fastservice, Coffee & Lunch, On the Move en At Work. Beoordeling van de formules vindt plaats op basis van het 7 G-model en vormt de basis voor de nominaties. Ook dit jaar zien we net als vorig jaar een stijging van het belang van goedkoop. Het is dan ook inherent aan de huidige marktontwikkeling.
Genomineerden
De genomineerden van 2023 zijn per segment (in alfabetische volgorde):
Fastservice: Eetwinkel, I love Sushi en Sushipoint
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie.
Door de andere 20 procent te belichten stelt dit boek jou in staat om op een leuke manier én binnen een jaar de productiviteit van jouw bedrijf enorm te verhogen.
In dit boek presenteren Willem Verbeke en Dave Teeuwsen de theoretische grondslagen voor het ontwikkelingsmodel van de succesvolle professional van ExploreMe.eu.