Nieuws

Lubbers De Jong stelt Paul Falla aan als creative director

Lubbers De Jong, pr-bureau voor tech- en innovatiebedrijven, heeft Paul Falla (54) aangesteld als creative director.


Amsterdam
Falla heeft meer dan dertig jaar ervaring als creative director en copywriter voor internationale reclame- en designbureaus. Hij is gespecialiseerd in het bedenken en realiseren van creatieve concepten en campagnes en helpt bedrijven hun merk op een onderscheidende en aansprekende manier te laden.

Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: “De aanstelling van Paul past bij de groeiambities van ons bureau. Naast onze dienstverlening op het gebied van pr, content marketing en leadgeneratie vragen klanten steeds vaker onze hulp bij strategische positioneringsvraagstukken. Dat vraagt om de expertise van een ervaren creative director en die hebben we in Paul gevonden. We hebben de laatste maanden gezamenlijk al meerdere opdrachten succesvol volbracht. Ik ben dan ook erg blij dat we onze samenwerking nu kunnen formaliseren.â€

Paul Falla begon zijn carrière eind jaren tachtig in de Londense reclamewereld, waar hij werkte voor onder meer Saatchi & Saatchi en Lowe. In Nederland was de Brit, die sinds 1995 in Amsterdam woont, actief voor verschillende bureaus, waaronder TBWA, Lost Boys en BBDO. De afgelopen jaren ontwikkelde Falla campagnes voor grote merken als Eneco, Philips en The Economist.

Paul Falla:
“Onze opdrachtgevers hoeven niet langer te werken met aparte reclame-, pr- design- en digitale bureaus. Dit is de nieuwe wereld van communicatie: alle expertise onder één dak.â€

Vorig bericht It-makelaar Solitee neemt BBD-IT over
Volgend artikel ICTroom wordt verder uitgebouwd voor internationale groei

Nu op WijNoordHolland