De resultaten van 2018 tonen een goed bedrijfsresultaat.
KLM President & CEO Pieter Elbers
“De sinds 2014 ingezette koers bij KLM van kosten besparen enerzijds en investeren anderzijds, werpt ook zijn vruchten af over het afgelopen boekjaar.”
“Na het record operationeel resultaat (COI) over 2017, laat KLM over 2018 wederom een uitstekend operationeel resultaat zien van € 1.073 miljoen en een operationele marge van 9,8%. KLM doet het ook op andere vlakken goed. Zo is de bezettingsgraad verder gestegen naar 86,6% en is de operationele performance verbeterd op vrijwel alle indicatoren. De klanttevredenheid, gemeten in Net Promotor Score (NPS), is gestegen naar 42. De combinatie van investeringen en het harde werk van alle KLM’ers voor goede service zien we terug in deze mooie klantwaardering. Een resultaat om trots op te zijn met elkaar!”
Door de andere 20 procent te belichten stelt dit boek jou in staat om op een leuke manier én binnen een jaar de productiviteit van jouw bedrijf enorm te verhogen.
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie.
Doorgroeien met je bedrijf naar hoog niveau - Kiezen voor de beste klanten tegen de beste prijzen. Heel goed verdienen in minimale tijd. Werken onder je eigen voorwaarden vanuit rust en kwaliteit. Bouw in 7 stappen jouw eigen high end groeistrategie.
Werkelijk elke ondernemer is ernaar op zoek: de formule om zijn bedrijf echt te laten groeien. Niet de gebruikelijke procentjes per jaar, maar exponentieel.