Nieuws

Hoorn stad van de Gouden Eeuw Magazine

Gratis glossy van 52 pagina’s over Hoorn voor heel West-Friesland


Hoorn
Op woensdag 27 maart presenteerde de gemeente Hoorn in samenwerking met Hoorn Marketing het 52 pagina tellende Hoornse Gouden Eeuw magazine. Christa van Hees (eind/redacteur en samensteller van de glossy) overhandigt het eerste exemplaar aan Ben Tap (wethouder Economische Zaken en Toerisme).

De ‘glossy’ wordt komend weekend in een oplage van ruim 100.000 in heel Noord-Holland verspreid.

In het blad staan o.a. de evenementen die in 2019 in Hoorn zullen plaatsvinden. Maar ook is er veel te lezen over het rijke VOC verleden van de stad.

In Hoorn en andere Westfriese gemeenten wordt het themamagazine huis-aan-huis verspreid met de zondagskrant. De overige exemplaren komen te liggen bij vakantieparken in heel Noord-Holland, de Hoornse iconen van de Gouden Eeuw (zoals de Hoofdtoren en het Westfries Museum), de adverteerders en het stadhuis van de gemeente Hoorn.

 

Vorig bericht Elastic wint TIMMIE award voor “Meest innovatieve IT-leverancier 2019"
Volgend artikel 'I amsterdam’ letters keren terug in het centrum van de hoofdstad

Nu op WijNoordHolland