Nieuws

FloraHolland gaat dienstverlening vernieuwen

Bloemen- en plantenveilingorganisatie FloraHolland gaat de komende tijd de dienstverlening flink vernieuwen.


Aalsmeer
Dit om passend antwoord te blijven geven op de steeds verder uiteenlopende behoeften van kwekers en kopers. Deze veranderingen leiden volgens de veilingorganisatie tot een flexibeler en meer efficiënt dienstenpakket.

FloraHolland ziet dat de behoeften van kwekers meer uiteenlopen en wijzigen. Er verandert daarom de komende tijd veel in de dienstverlening. Zo gaat de veiling kwekers de vrijheid bieden om zelf een uniek dienstenpakket samen te stellen, specifiek afgestemd op hun bedrijf. Daarbij past FloraHolland in toenemende mate het principe toe van ‘de gebruiker betaalt’, zodat alleen nog wordt betaalt voor de diensten die de veiling levert.

Met de vernieuwde diensten van FloraHolland kunnen kwekers verschillende aspecten van hun commerciële bedrijfsvoering optimaliseren. Voorbeelden zijn:

  • De Insights app op Floriday die actueel inzicht in prijs- en marktontwikkelingen geeft.
  • Afzetadvies: inzicht en advies die helpen de positie van kwekers op de markt te optimaliseren.
  • Storecheck: een helder beeld van producten in het schap.
  • Foldercheck: inzicht in acties rondom producten in de retail.

Vanaf 1 juni gaat de vernieuwde dienstverlening van start.

Vorig bericht Subsidieregeling Hollands Noorderkwartier weer open
Volgend artikel Materialenpaspoort geeft impuls aan circulaire bouweconomie

Nu op WijNoordHolland