Horeca

Eazie uitgeroepen tot beste fastservice & delivery restaurantketen van Nederland

'Binnen enkele jaren naar 50 vestigingen met landelijke dekking'

Eazie is uitgeroepen tot beste fastservice & delivery restaurantketen van Nederland

Foto: Eazie

Tijdens de Horecava zijn de winnaars bekend gemaakt van de Foodservice Awards. Meer dan 31.000 consumenten hebben gestemd op hun favoriete Foodservice bedrijf. Eazie is als enige merk in twee verschillende categorieën als beste verkozen.

Beste fastservice keten én beste in warme maaltijdbezorging

“Samen met onze ondernemers en teams zitten wij bovenop de marktontwikkelingen en bieden onze gasten heerlijke gezonde maaltijden met Aziatische twist aan, die naar persoonlijke behoefte worden samengesteld. Gemak en prijs spelen hierbij een belangrijke rol. Maar bovenal de gastbeleving. Dat onze gasten dit zien, ervaren en genieten is waar wij het voor doen.” De franchiseformule is in 2004 opgericht door de broers Shengli en Shunli Huang. De broers groeiden op met de Aziatische wetenschap dat lichaam en geest met elkaar verbonden zijn: als je niet goed voor je lichaam zorgt, merk je dat mentaal en andersom.

De trend: gezond eten op maat

Shunli Huang: “Mensen hebben vanuit hun persoonlijke wensen en levensstijl behoefte aan gezond eten op maat. Onze missie om mensen te helpen om gemakkelijk gezonder te leven, sluit hier perfect op aan. Eazie biedt versbereide gezonde maaltijden aan zoals pokébowls en wokgerechten boordevol verse groenten die op een unieke manier worden bereid.

Voeding personaliseren

Shengli Huang vult aan: “Wij geven onze gasten inzicht in voedingswaarden en allergenen. Met ons platform eazie.nl kunnen zij hun healthy food 100% laten aansluiten op persoonlijke doelen, zoals afvallen, spieren versterken of mentale focus. Een prachtige tool die is ontwikkeld samen met deskundigen van het KNVB en oranje elftallen.

Groeistrategie

Rob Wolfs, directeur Eazie: “Onze gasten zijn vaak bewust levend en multicultureel. Onze strategie is om healthy food voor iedereen betaalbaar en toegankelijk te maken. De multichannel gedachte van eat in, afhaal en warme maaltijdbezorging is een zeer belangrijk onderdeel van deze strategie. Wij denken binnen een aantal jaren te kunnen groeien naar 50 vestigingen met een landelijke dekking.

Vorig bericht Christina Zandberg nieuwe CEO &Olives Travel
Volgend artikel Trend Micro start onderneming voor 5G-cyberbeveiliging

Nu op WijNoordHolland