E-commerce

E-commerce record ondanks tegenwind

Ondanks de uitdagende economische tijden, heeft HemdVoorHem.nl een indrukwekkend nieuw verkooprecord gevestigd

Hemdvoorhem.nl

Bron: ANP Persportaal

Ondanks de uitdagende economische tijden, heeft HemdVoorHem.nl een nieuw verkooprecord gevestigd tijdens de Black Friday week van dit jaar. Dit succes volgt op een landelijke trend waarbij consumenten ondanks de inflatie toch groots inslaan tijdens dit koopjesfestijn. 

Black Friday stijgingen

Michiel Snoek, directeur van HemdVoorHem.nl zegt hierover: “Bijzonder opvallend is dat we dit jaar tijdens de gehele Black Week een stijging van 31% in de verkoop realiseerden ten opzichte van vorig jaar. Dit resultaat is des te opmerkelijker als we het vergelijken met de rest van het jaar, waarin HemdVoorHem.nl voor het eerst in zijn bestaan een lichte krimp heeft ervaren. Deze sterke prestatie tijdens Black Friday geeft ons vertrouwen dat, als de trend van december positief blijft, we het jaar toch nog met groei kunnen afsluiten.”

De actie

De Black Friday actie van HemdVoorHem.nl, die eerder in de week begon om de enorme vraag te spreiden, resulteerde in een piek in verkopen, vooral op vrijdag. Deze strategische beslissing hielp het bedrijf niet alleen om het hoofd te bieden aan de operationele druk, maar ook om alle bestellingen tijdig te verzenden. “Onze deelname aan Black Friday gaat verder dan alleen verkoopcijfers,” legt de Snoek uit. “Het is een kans voor ons om onze operatie te testen onder hoge druk en eventuele knelpunten te identificeren. Dit jaar was geen uitzondering, en het heeft ons team geholpen om nog sterker te worden. Bovendien brengt het onze mensen samen; zelfs ons kantoorteam hielp mee in het magazijn.”

Promoties

In de overvolle wereld van Black Friday promoties onderscheidt HemdVoorHem.nl zich door authentieke, substantiële kortingen aan te bieden. “Wij geloven dat deelname aan Black Friday alleen zinvol is als we onze klanten échte waarde kunnen bieden. In tegenstelling tot de vaak voorkomende nepaanbiedingen van grotere retailers, zetten wij in op eerlijke kortingen op kwaliteitsproducten. Voor ons is Black Friday meer dan een marketingtruc; het is een kans om dankbaarheid te tonen aan onze klanten door hen de beste deals voor ons assortiment aan te bieden.”

Vorig bericht Start aanleg glasvezel op bedrijventerrein De Hoek in Hoofddorp
Volgend artikel Broekhornerbrug in gemeente Dijk en Waard weer open

Nu op WijNoordHolland