Event

Dutch Media Week geeft kijkje in toekomst van media-industrie

Eerste sprekers aangekondigd voor Business & Innovation Days

Dutch Media Week geeft kijkje in toekomst van media-industrie

Foto: Dutch Media Week

Hilversum,
De 8e editie van Dutch Media Week trapt af met de Business & Innovation Days, een tweedaags inspiratiecongres waarin de toekomst van de media-industrie centraal staat. Op maandag 2 en dinsdag 3 oktober nemen experts de aanwezige mediaprofessionals tijdens paneldiscussies en interactieve sessies mee langs zowel het huidige medialandschap als de nabije toekomst van de media-industrie. Ook wordt vooruitgekeken naar verwachte ontwikkelingen en innovaties die de branche op de langere termijn zullen beïnvloeden en welke kansen er liggen op het gebied van data, content en tech.

Eerste sprekers

Experts van onder andere Media.Monks, de NPO, Talpa en team Liquid gaan tijdens de Business & Innovation Days in op zowel actuele uitdagingen en ontwikkelingen als baanbrekende technologieën en revolutionaire trends die de media-industrie in de toekomst zullen vormgeven. Tot de eerste sprekers die inmiddels zijn aangekondigd behoren onder andere Ezra Eeman, die 1 juni jl. is aangetreden als directeur Strategie bij de NPO, Romar Bucur, Head of Business Development & Strategy bij Banijay, Dennis Kleyn, co-Founder van visual effects studio Planet X en Jim Stolze, Founder & advisor bij Aigency, digital agency for artificial intelligence. Op dinsdag 3 oktober maakt ook het befaamde Cross Media Café deel uit van het programma.

2 en 3 oktober

De Business Innovation Days vinden plaats op 2 en 3 oktober in het Instituut voor Beeld & Geluid in Hilversum en worden georganiseerd door Dutch Media Week in samenwerking met de ROM Utrecht Region en Media Perspectives. Geïnteresseerden kunnen voor zowel de passe-partouts als losse dagkaarten hier terecht.

Vorig bericht Horecamedewerkers gaan glimlachend naar hun werk
Volgend artikel MOBY neemt klanten GreenMo over

Nu op WijNoordHolland