Rebranding

Nieuwe tankpassen, laaddruppels en app van MultiTankcard

Na het invoeren van een nieuwe huisstijl en website

Nieuwe tankpassen, laaddruppels en app van MultiTankcard

Hoofddorp/Tiel,
Eind vorig jaar is de rebranding van ALMN van start gegaan. De laatste belangrijkste stap in deze rebranding is het in gebruik nemen van de nieuwe tankpassen en laaddruppels van MultiTankcard. Vanaf maandag 11 september krijgen gebruikers van ALMN, die een nieuwe tankpas of laaddruppel nodig hebben, deze in de nieuwe huisstijl én gaat de nieuwe MTC-app in de huisstijl van ALMN live. 

Samenwerking

ALMN werkt sinds mei 2022 samen met MultiTankcard. MultiTankcard autoriseert, verwerkt en factureert alle transacties op het gebied van mobiliteit voor de klanten van ALMN. Niet alleen voor de auto, maar bijvoorbeeld ook voor het OV. Ook het tanken en laden in heel Europa, parkeren, de wasstraat en autovloeistoffen vallen onder de dienstverlening. Hiermee hebben alle berijders van ALMN onder meer inzicht in de gemaakte brandstof- of laadkosten, de dichtstbijzijnde tank- en laadpaallocaties en de mogelijkheid om te declareren of de pas tijdelijk te blokkeren bij diefstal of verlies.

Nieuwe tankpassen, laaddruppels én app

Bij ALMN staat de klant centraal. “Niet voor niets zeggen wij altijd: ‘mensen maken leasing’. En om met de klant én de tijd mee te gaan was een rebranding noodzakelijk,” aldus Bas van Vliet, directeur ALMN.  Sinds 2004 verzorgt ALMN zowel zakelijke als private lease. Met de rebranding brengt het bedrijf uit Tiel deze twee diensten samen onder ALMN.

Na het invoeren van een nieuwe huisstijl en website ontbrak het nog aan nieuwe tankpassen en laaddruppels. Patrick Roozeman, directeur van MultiTankcard: “Met de nieuwe tankpassen en laaddruppels is ook de nieuwe MultiTankcard-app in de huisstijl van ALMN live gegaan, waarmee de rebranding van ALMN compleet is. We zijn verheugd dat we een bijdrage hebben kunnen leveren aan het verder ontzorgen van de klanten van ALMN.”

Belangrijk onderdeel

Voor ALMN is MultiTankcard een belangrijk onderdeel in de dienstverlening. Van Vliet: “Het zorgt voor een zorgeloze ervaring bij de berijders én wagenparkbeheerders. Daarnaast biedt het kansen wat betreft optimalisatie van de mobiliteitskosten van onze klanten.”

 

Vorig bericht Bestuur beter business lanceert versie 3.0 voor Haarlem en IJmond
Volgend artikel Zenchef|Formitable neemt reserveringsplatform Resengo over

Nu op WijNoordHolland