Nieuws

Ajax en Ziggo verlengen sponsorovereenkomst

Ajax en hoofdsponsor Ziggo hebben de bestaande sponsorovereenkomst tussentijds opengebroken en met 2 jaar verlengd.


Foto: Ajax.nl

Amsterdam
De vernieuwde en opgewaardeerde overeenkomst loopt tot en met 30 juni 2022.

Ziggo is momenteel 4,5 jaar hoofdsponsor van Ajax. Dankzij de nieuwe verbintenis blijft de merknaam in ieder geval ook de komende 3 seizoenen op de shirts van Ajax 1 en Jong Ajax zichtbaar. Daarnaast is een optie opgenomen voor een verdere verlenging tot en met 30 juni 2024. Ziggo is tevens hoofdsponsor van Ajax eSports.

Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt VodafoneZiggo: “We zijn zeer verheugd dat we minimaal tot en met 2022 verbonden blijven aan Ajax. Ziggo staat voor de beste beleving van sport en entertainment. Met ons nieuwe partnership kunnen klanten nu nog meer genieten van Ajax dan voorheen. Van unieke winacties met ultieme Ajax-belevenissen zoals de Golden Seats tot exclusieve Ajax-content op Ziggo Sport. Denk daarbij aan het wekelijkse programma Inside Ajax, maar ook de live-uitzendingen van Europese voorrondes en oefenduels.”

Edwin van der Sar, algemeen directeur Ajax: “Wij zijn Ziggo erg dankbaar voor het in ons gestelde vertrouwen en de manier waarop zij als hoofdsponsor invulling geven aan onze samenwerking. Ziggo zal ook komend seizoen meerdere activiteiten en acties organiseren voor onze fans. Daarnaast kunnen supporters in heel Nederland via Ziggo Sport genieten van exclusieve Ajax-content.”

Vorig bericht Bod Amsterdam op MC Slotervaart afgewezen
Volgend artikel Olivier Rigaud voorgedragen als CEO Corbion

Nu op WijNoordHolland