Samenwerking

Sjef en Het Klassiek lanceren cashless betaaloplossing voor evenementen

Betaaloplossing voor festival- en evenementorganisatoren biedt realtime inzicht in financiële gegevens en transacties

Sjef en Het Klassiek lanceren cashless betaaloplossing voor evenementen

Foto: Sjef en Het Klassiek

Het Klassiek, een vooraanstaand full service organisatiebureau gespecialiseerd in festivals en evenementen, slaat de handen ineen met Sjef, een betrouwbare en klantvriendelijke cashless betaaloplossing voor de evenementenindustrie. Deze samenwerking stelt organisatoren van festivals en evenementen in staat om een naadloze en efficiënte cashless betaalervaring te bieden aan hun bezoekers.

De samenwerking tussen Het Klassiek en Sjef is gebaseerd op de gedeelde visie om evenementen transparanter, efficiënter en gebruiksvriendelijker te maken voor zowel organisatoren als bezoekers. Het Klassiek staat bekend om hun gespecialiseerde team, operationele uitmuntendheid en hoogwaardige service, terwijl Sjef een reputatie heeft opgebouwd voor krachtige en gebruiksvriendelijke hard- en software voor cashless betalingen op elke locatie. Of het nu gaat om cashless betalen door middel van pinnen aan de bar, betalen met bandjes of munten registratie; alles is mogelijk.

De meerwaarde van deze samenwerking is duidelijk zichtbaar in de naadloze integratie van Sjef’s geavanceerde cashless betaaltechnologie in de operationele processen van Het Klassiek. Dit stelt festival- en evenementorganisatoren in staat om hun bezoekers een soepele en veilige betaalervaring te bieden, terwijl ze tegelijkertijd inzicht krijgen in realtime financiële gegevens en transacties. Deze geïntegreerde aanpak zal organisatoren helpen om hun evenementen soepeler te laten verlopen, de wachttijden bij op het terrein te verminderen en de klanttevredenheid te verbeteren.

Lauren Jan van Doorn, oprichter en CEO van Sjef, benadrukt: ‘Bij Sjef streven we naar toegankelijkheid op nationaal en internationaal niveau, terwijl we samen met Het Klassiek streven naar topkwaliteit evenementen. Deze strategische samenwerking zal onze groei en klantwaarde versterken, en gezien onze internationale ambities zijn we altijd op zoek naar strategische partners. Het Klassiek, een vertrouwd merk, zal onze operationele excellentie waarborgen en ons platform verbeteren voor onze gezamenlijke klanten.’

Tim Hogenboom, oprichter en Managing Director van Het Klassiek, over de samenwerking: ‘Als specialist in financieel management van festivals en evenementen, streven wij altijd naar de beste betaaloplossing voor onze opdrachtgevers. Van munten tot cashless en hybride. Met Sjef’s gebruiksvriendelijke cashless betaaloplossing, kunnen we organisatoren de tools en expertise bieden die ze nodig hebben om hun evenementen naar een hoger niveau te tillen, zowel financieel als operationeel. Onze teams, diensten en ambities vullen elkaar daarin naadloos aan, dus deze samenwerking met Sjef voelt dan ook als een hele logische stap.’

Vorig bericht Hefbrug Oterleek afgesloten vanwege groot onderhoud
Volgend artikel Dierenambulance Kennemerland en Velsen in nieuwe bedrijfskleding gestoken door Roba Zaanstad

Nu op WijNoordHolland