Nieuws

Inschrijving DDMA Email Summit gestart

Op donderdag 20 juni 2019 wordt het beste werk in e-mailmarketing bekroond tijdens de DDMA Email Summit.


Kandidaten kunnen zich vanaf nu aanmelden in de categorieën E-mail Campagne en E-mail Professional. In de Battle of the Agencies, gaan daarnaast bureaus de strijd aan om Agency van het Jaar te worden, met dit jaar Holland Casino als opdrachtgever. Experts van Northwave en NiftyImages zijn door de organisatie als eerste sprekers voor de E-mail Summit bevestigd.

Bij de beoordeling van de inzendingen kijkt de jury naar hoe de cases zich onderscheiden in creativiteit, effectiviteit, klantgerichtheid en integratie met andere kanalen en campagnes. Vorig won FrieslandCampina de award voor de beste E-mail Campagne met hun campagne ‘Eurosparen’ en RapidSugar ging ervandoor met de winst in de Battle of the Agencies. Kim de Klerk, toen nog werkzaam bij NS en inmiddels bij Knab, won de prijs voor E-mail Professional van het Jaar.

“De winnaars van afgelopen jaar leverde het bewijs dat e-mailmarketing weer een enorme innovatieslag heeft doorgemaakt. Het is niet weg te denken in de middelenmix voor bedrijven die streven naar een optimale klantinteractie. We kijken daarom reikhalzend uit naar de ingezonden cases voor de E-mail Awards van 2019â€, aldus Frans Reichardt, juryvoorzitter DDMA E-mail Awards.

De early bird tickets voor de DDMA Email Summit 2019 zijn vanaf vandaag beschikbaar. Let op: op = op

Vorig bericht Schiphol ontvangt certificaat voor CO2-neutrale bedrijfsvoering
Volgend artikel 73% van het Nederlandse MKB gelooft dat digitalisering de efficiëntie vergroot

Nu op WijNoordHolland