Nieuws

Lightspeed lanceert compleet loyalty programma voor horeca en retail

Lightspeed Loyalty creëert waardevolle relaties tussen ondernemers en hun klanten


Amsterdam
Lightspeed, een krachtig kassasysteem voor zelfstandige retailers en horecaondernemers, introduceert Lightspeed Loyalty. Door een naadloze integratie met Lightspeed’s bestaande software, geeft deze nieuwe technologie ondernemers de kans om herhaalbezoeken te stimuleren, terugkerende klanten te belonen en zo een loyaal klantenbestand op te bouwen.

Merkambassadeurs creëren

Lightspeed Loyalty gaat verder dan de gebruikelijke punt- en beloningssystemen. De technologie voorziet ondernemers van tools om beter met klanten te communiceren. Zo kunnen ze met de geïntegreerde e-mail marketing tool hun klanten op een gepersonaliseerde manier benaderen. Hierdoor veranderen nieuwe gasten in vaste gasten en raken bestaande klanten meer betrokken. Dit alles vanuit één platform dat echte merkambassadeurs creëert.

Dax Dasilva, oprichter en CEO van Lightspeed:
“Iedere retailer en restaurateur heeft als doel om klanten de best mogelijke service te verlenen. Lightspeed Loyalty helpt hen om die service naar een hoger niveau te tillen. We geven ondernemingen de tools om barrières te doorbreken en sterke klantrelaties te creëren door herhaalbezoeken te stimuleren. Op deze manier stijgt de omzet, onafhankelijk van het seizoen.â€

De belangrijkste features van Lightspeed Loyalty:

  • Loyalty programma: Zet eenvoudig een op maat gemaakt loyalty programma op waar klanten en gasten punten kunnen sparen en inruilen voor beloningen.
  • Automatiseer gepersonaliseerde marketingcampagnes: Creëer geautomatiseerde campagnes via SMS en mobiele pushmeldingen. Bouw daarnaast professionele mails met de ingebouwde drag-and-drop builder. Segmenteer klanten op basis van aankoopgedrag en vooraf ingestelde Smart Customer Groups en stuur eenvoudig relevante aanbiedingen.
  • Inzicht in klantgedrag: Krijg een duidelijk overzicht van hoe je gasten hun geld spenderen – en waaraan. Bekijk de gewoontes en interesses van klanten in één overzicht om op basis daarvan het menu, de selectie, prijzen en promotionele planning te verbeteren.

Vorig bericht Atos wint aanbesteding overheidscommunicatie GT Connect
Volgend artikel Familiebedrijf Termeer neemt Sissy-Boy over

Nu op WijNoordHolland