HR

LDJ Tech PR versterkt team met 2 nieuwe pr- en marketingtalenten 

Liza Maslovska (24) en Shanna van Rooijen (26)

prtalent
Amsterdam,
Lubbers De Jong (LDJ Tech PR) breidt het team uit met twee nieuwe leden. Het Amsterdamse bureau dat zich specialiseert in pr, communicatie en online marketing voor organisaties in tech en innovatie verwelkomt Liza Maslovska (24) en Shanna van Rooijen (26). Liza start bij LDJ in de functie van pr-strateeg. Haar rol blijft niet beperkt tot strategie, maar omvat ook projectmanagement en contentcreatie. Liza werkte ruim 3 jaar in pr en marketingcommunicatie voor internationale klanten. In haar laatste rol was zij pr-consultant voor Pleon Talan een dochteronderneming van Ketchum. Zo heeft ze veel ervaring in mediarelaties, influencermarketing, eventmanagement en contentcreatie binnen het B2C-segment. Liza verhuisde naar Nederland in oktober 2021.

“Starten bij LDJ is een mooie uitdaging, ik sta te popelen om in de wereld van tech en innovatie te duiken. Met mijn diverse achtergrond in lifestyle, entertainment en IT, weet ik dat ik in staat ben verrassende perspectieven en ideeën in te brengen. Tenslotte omarm ik Amsterdam als werk en woonplek. Ik vind het een stad vol kansen voor mensen met een internationale achtergrond.”

Shanna gaat aan de slag als pr- & contentmarketing-consultant. Zij heeft een achtergrond in onder andere mode en media. Shanna brengt 1,5 jaar ervaring mee als allround marketeer in IT. Met een specialisatie in trend forecasting, grafische vormgeving, conceptontwikkeling en visual marketing houdt ze zich naast pr bezig met inspirerende en creatieve content voor organisaties.

“De overstap van klant naar bureauzijde vind ik mooi. Ik kijk er erg naar uit om mijn commerciële mindset en creativiteit te combineren en klanten daarmee verder te helpen. Ook heb ik zin om dieper in de wereld van tech, pr en marketing te duiken”, aldus Shanna.

“Wij zijn blij dat Liza en Shanna het team komen versterken. Ze komen op een perfect moment om impact te maken voor onze klanten. Bij LDJ geloven we in geïntegreerde pr en marketing. Daarom kijken we erg uit naar hun verschillende blikken op marketing en pr om onze expertisegebieden kracht bij te zetten”, aldus Gijs Toxopeus, Client & Operations Director bij LDJ.

Vorig bericht Stadsarchief Amsterdam sluit aan bij het netwerk van de Canon van Nederland
Volgend artikel Provincie start met circulair bouwexpert: Roel Tijssens

Nu op WijNoordHolland