Financieel

Geslaagde rebranding van BUX Zero naar BUX

Focus neobroker verschuift van prijsvechter naar productoptimalisatie

Geslaagde rebranding van BUX Zero naar BUX

Foto: BUX

Amsterdam,
BUX (neobroker) heeft vandaag de rebranding van beleggingsapplicatie BUX Zero naar BUX voltooid. 

Toewijding aan vlaggenschipapplicatie

“In het verleden hebben we ons altijd gericht op prijsleiderschap”, zegt Yorick Naeff, CEO van BUX. “We groeien als bedrijf en zijn een meer geavanceerde speler in de ruimte geworden. Dit willen we weerspiegelen in de merknaam. Het weglaten van Zero toont onze toewijding aan deze vlaggenschipapplicatie en laat zien dat we meer zijn dan alleen een prijsleider. Wat we vooral zijn, is een platform dat helpt met het vormgeven van een financiële toekomst. Zo ontwikkelen we continu door op geautomatiseerd beleggen, rente op niet-geïnvesteerd geld en toegang tot talrijke activaklassen.”

Van BUX X naar Stryk

De verandering van BUX Zero naar BUX volgt op de eerdere naamswijziging van BUX’ derivaten handelsplatform BUX X naar Stryk om een duidelijker onderscheid aan te geven tussen enerzijds het beleggingsplatform voor de lange termijn en anderzijds het handelsplatform voor de korte termijn.

Vorig bericht Hilversum krijgt nieuw Broodfonds voor ondernemers
Volgend artikel Amsterdams feestje bij Ondernemersverkiezing Noord-Holland

Nu op WijNoordHolland