Marketing

Bond van Adverteerders mag zich Koninklijk noemen

Namens de Koning heeft Arthur van Dijk het predicaat Koninklijk met bijbehorende oorkonde overhandigd aan Bond van Adverteerders

Bond van Adverteerders Koninklijk

Amsterdam,
Namens de Koning heeft commissaris van de Koning Arthur van Dijk het predicaat Koninklijk met de bijbehorende oorkonde overhandigd aan de Bond van Adverteerders.

Vertegenwoordiging

De Bond van Adverteerders (BvA) is al meer dan 100 jaar de Nederlandse belangenvereniging van het adverterend bedrijfsleven. Ze zijn nog steeds de enige officiële vertegenwoordiger en staan voor het bevorderen en bewaken van de vrijheid en kwaliteit van communicatie over merken en producten waarbij zelfregulering het uitgangspunt is. De BvA vertegenwoordigt de belangen van haar leden bij mediapartijen, brancheorganisaties, overheid en politiek, zorgt voor transparantie in de relatie tussen adverteerders, reclamebureaus, ondernemers en overheid, stelt transparante mediacijfers beschikbaar, voorziet leden van relevante data en organiseert kennissessies.

Onmisbaar element

Reclame is een onmisbaar element in de samenleving en van groot belang voor de nationale economie. In korte tijd is er veel veranderd waardoor de branche snel moet schakelen en anticiperen op de laatste ontwikkelingen. Zo hebben zij samen met de leden de #Ad campagne gelanceerd voor een betere herkenbaarheid van reclame door influencers. BvA vervult een actieve bijdrage in het landschap van adverteerders; een landschap dat continu in ontwikkeling is en waar transparante en verantwoorde communicatie essentieel is.

Vorig bericht Informatieavond Broodfonds Amsterdam (29 juni)
Volgend artikel Werkgelegenheidsonderzoek Noord-Holland

Nu op WijNoordHolland

ZAKELIJKE DIENSTVERLENING

Werkapp Maqqie blijft exponentieel groeien