Nieuws

Bambuu en Studiodock strategische partners in nieuwe fase Reeleezee

Reeleezee is de uitvinder van online boekhouden in Nederland en onderdeel van de Exact Groep


boekhouden

Purmerend
Reeleeze vereenvoudigt de financiële processen (o.a. boekhouden, kassasystemen) voor ondernemers (ZZP en MKB). Het systeem maakt ook de dienstverlening van accountants voor ondernemers eenvoudig met de lancering van een nieuwe baanbrekende app, een vernieuwde website én gelijktijdig een vereenvoudiging van het abonnementenmodel.

Deze stappen vloeien voort uit een intensieve samenwerking met Studiodock en Bambuu op strategisch vlak en worden wereldkundig gemaakt met een launchcampagne.

Ties Arts van Reeleezee: “Reeleezee is een sterk merk in de wereld van online boekhouden en online kassasystemen (Cashr) voor Nederlandse ondernemers en accountants. Onze kernwaarden zijn innovatie, eenvoud, gemak en servicegerichtheid – we willen de gebruikersbeleving bij ondernemers en accountants optimaliseren. Samen met Studiodock en Bambuu hebben wij onze kernwaarden vertaald in relevante oplossingen voor onze klanten zoals een nieuwe app, vernieuwde interface van de applicatie, een vereenvoudigd abonnementenmodel en een nieuwe campagne: Supporter van ondernemers.”

Studiodock, Sergo Kraljev: “Naast de nieuwe look en feel is er intensief gewerkt aan een vernieuwde website onder de motorkap. Sitesnelheid en mobiele gebruikservaring zijn continu speerpunten geweest in het proces waarbij Bambuu verantwoordelijk is voor strategie en Studiodock voor de onderliggende techniek. Het verbeterde technische fundament draagt verder bij aan de vernieuwing van Reeleezee.”

Erik Dijkman van Bambuu:
“Samen met Studiodock hebben we gesleuteld aan het stevige marketingfundament dat er al stond. De buyer journeys van de diverse marketingdoelgroepen zijn geanalyseerd en verder geoptimaliseerd, van oriëntatie tot aankoop en gebruik.”

“Het resultaat is een nieuw hoofdstuk in het bestaan van Reeleezee met een volledige nieuwe positionering, vernieuwd digitaal fundament en grootschalige landelijke campagne.

Dat heeft niet alleen een directe impact, het resulteert ook in een marketingoplossing voor de lange termijn. Ik ben trots op het feit dat we dit samen met Studiodock en de overige partners in een tamelijk kort tijdsbestek hebben gerealiseerd.”

Vorig bericht Yvonne de Jager nieuw in directie Abovo Media / Maxlead
Volgend artikel Besluiten Provinciale Staten van 30 september 2019

Nu op WijNoordHolland